Dunyams Doğumdan 3 ay sonra regl oldum çok şiddetli kanamam oluyor bebek bezi kullanıyorum ama yinede kıyafetime çıkıyor çok kanamam oluyor sizde de oldumu acaba her ay boylemı olur düzene girer mi
irva Dunyams Benim de ilk 2 ay aşırı yoğundu.Depend kullandım o dönem.Kan kaybından ölcem diye dalga geçerdim.😁 Sonra düzeldi canım.Depend kullan daha rahat edersin.
sarmaliklahana Dunyams benım 46.güm oldu ilk regl ve düzenli devam ediyor 15 ay oldu. Hemde eskiye göre azaldı kanamam 🥴