Kızlar malum şu dönem kime sorsam çocuğu hasta Allah hepimizin yardımcısı olsun 10 aylık bebeğim var 1,5 aydır bir türlü hastalığı atlatamadık önce ateşle başladı sonra öksürüğe çevirdi doktoruna gittik test yaptı influenza çıktı neyse 5 gün enflavur diye bir ilaç var onu kullandık tekrar kontrole gittik bu sefer beta olmuş neyse dedik tekrar evde dikkat ettik falan derken 1 hafta sonra kontrole gittik aşırı hırıltısından ve burun akıntısından dolayı bu sefer de rsw olmuş yA kafayı yiyecem bu süre de ne eşim ne ben işe gittik nerden bulaştı anlamış değilim eve de gelen giden yoktu Hıcaya sordum toplu bir şekilde bulaşmış olabilir dedi kızlar başına aynısı gelen var mı ? Bir de bu rsw de nasıl tedavi uyguluyorsunuz belki bilmediğimiz bişey söyler doktorlarımız burada bizde birbirimize yardımcı olarak öğrenmiş oluruz yA da şu işe yarıyor dediğimiz şeyler bir de tedavi yöntemsiniz nasıl biz macrol diye bir antibiyotik veriyoruz bir de günde 3 kere nebilazatör cihazıyla ventolin veriyoruz