Merhaba herkese Kızım 15 aylık hee zaman gündüz uykusuna yattıktan kısa bir süre sonra uyanıyor. Bazı günler nadir deliksiz uyuduğu olur ama çok nadir Uyutuyorum bazen yarım saat bazen 45 dk sonra kalkıyor geri uykuya döndürmeye çalışıyorum bazı günler 3 kere kalktığı bile oluyor asla kaliteli uyku uyumuyor gece zaten berbat gerçekten çıldırıcam neden deliksiz uyumuyor anlamıyorum uyku saatlerimiz var ama yenidoğan dönemi gibi sürekli uyanıyor uyuduğunda ne doğru düzgün işimi yapabiliyorum ne dinleyebiliyorum hep uyandı mı uyanacak mı diye diye günlerim geçiyor bir benim çocuğum mu böyle anlamıyorum😞