MH2022 2ay oldu doğum yapalı yatarken bile batıyor eğilirken kalkarken hep çok kötü belim masajda fayda etmiyor bu agrıya doktora gitsem fayda edermi
Yaseminsaribas MH2022 5 ay oldu ağrı hala benimle 🤷🏻♀️ kuzenim 2.sezeryan doğumunda bel ağrısı olmuş bebeği 1.5 yaşında geçen doktora gitmiş bel fıtığı demişler 🙄
MH2022 Yaseminsaribas anladım ablamın da 15aydır geçmedi onunda bi çözümü yok hafif yürüyüş iyi gelıyor ama dayanılmaz bir ağrı gerçekten