Hafta içindede post açmıştım ama yanıt gelmedi hiç. Oğlum nerdeyse 1 yaşında bu hafta bir hafta boyunca her fırsatta mememi ısırdı ve halen ısırıyor. Hayır ısırmak yok diye öğretmeye çalıştım ama yok. Annem okkalı bitane yapıştır bak bidhaa ısırmaz diyor ama ben vurmak istemiyorum oğluma. Canim çok acıyor diş gazisi oldum resmen memelerim diş iziyle dolu çokta sızlıyor. 8 dişi var bu arada