Arzu_1521 Yardım edin lütfen bebeğim 2 aylık ve 3 gündür şiddetli gaz sancısı var zeytinyağı verdim normalde işe çok yarardı ama şimdi hiç bi işe yaramadı çok ağlıyor uyumak istiyor uyuyamıyor ne yapabilirim yardım edin
Larenn Arzu_1521 benim kızımda çok gazlıydı. 7 aylık olmak üzereyiz hâlâ gazımız var. Denemediğim ilaç kalmadı. Şuan metsil kullanıyorum işe yarıyor bir şans verebilirsiniz
Nryysl Arzu_1521 Ayaklarını sıcak tutun karnına ısıtılmış havlu falan yolun yakmayacak şekilde bol bol gaz masajı yapın damlalar deneyin hangisinin faydası olacağı belli olmuyor birde anason ve rezene deneyin
Arya_Deniz10 Arzu_1521 Canım yine doktoruna sorup kullan istersen ama biz 7 aya kadar BİOGAİA VE NURSE HARVAYS kullandım çooook fayda gördük
Nryysl Arzu_1521 Biliyorum bir umut işe yarar diye söyledim çünkü bizde de hiçbir işe yaramadı 4 aya kadar çektik sonra azalarak geçti inşallah sizinde bir an önce geçer.
Mero0303 Benim bebegimde oyle ne gaz damlalarına paralar döktüm hepsi çöp simdi bide ağrısı oldugu icin emmek istemiyor iyice kafayı yiyecegim 2 ay 6 gunluk insallah 3. Aya azalır