Aezgi Binamızda ustalar çalısıyor bizde giriş katız dedim ustalara bi cay götiriyim yani eve girmemle ustalara cay götürmem 2 dakika sürmedii evden cıkarken kapıyı cektim binaya bi girdim oğlum kapıda şoka girdim resmen kapıyı acmıs ilk kez yapıyorrr anladımki artık cok daha dikkat etmek lazımm kapıyı kitli tutmak simdi gülerek anlatıyorumm ama cok dikakt etmek lazım benim bırakma sürem cok cok kısaydı cünkü
Saafie Aezgi Benim kızda 18 aylık geçen gün dış kapıyı açtı dışarı çıktı 😑 üstten kilitliyorum sizde öyle yaparsınız ☺️ evet bende ilkten gülmüştüm ama tehlikeli aslına 😑
Laden Aezgi bir gece eşim kapının sesini duymuş. Bir bakmış bizim kız çıkmış gidiyor. Ben dedeme gidiyorum diyormuş. Gecenin bir vakti ya eşim duymasaydı? Gündüz bile kapıyı kilitliyoruz artık korkumuzdan. Çok geçmiş olsun🙏🏻
ugurbocegmm Aezgi benim oğlum da açıyor 2 yaşında. O yüzden üstten kilitliyorum.Geçenler binalari , daireleri gezenler vardı kapıya vurunca bizimki koşarak açmaya çalıştı, bende seslendim müsait değilim iyi günler dedim.
Balkizlarim Aezgi evde siz ve evladınız olduğu için direkt siz çıkınca otomatik oda oraya yöneldi geçmiş olsun diyelim 💐
Aezgi Balkizlarim evet cok tesekürler allah beterinden korusun benim hic aklıma gelmedi bilincli olmak lazımmıs o sebeble yazdım bende👏🏽
Aezgi theanalikko ay hemde nasıl şok 😂😂😂 yok yok karsı komsunun kapsıındaydı zaten dısarı cıkmamla eve girmem 2 dakika sürmemişti yoksa diğer türlü asla tek bırakıp cıkmam
Aezgi ugurbocegmm bu bebeler herseyi yapıyor vallahi benm hic aklıma gelmezdi kapıyı acması demekki hepsi yapıyor😭
ugurbocegmm Aezgi he bu arada odaların kapısında anahtar varsa tutmamanizi tavsiye ederim 🙏 geçen kendini kitliyordu odaya yetiştim çıkardım anahtarları kapı kilitlerinden🙈