LeMabelle 8.aydann sonra vermeye başladım şuan 13 aylık ne versem yiyor hatta 7.ayda kaşık ucuyla tattırıyordum ben doktorum Bi sakıncası olmadığını söylemişti bende denettim şuan şükür yer herşeyi lezzetini sevmediği şeyleri de kamufle ediyorum mesela karnabahar bizde çok yemiyoruz oda hoşlanmadı oyüzden sebze çorbasına koyuyorum ama çok seçmez ıspanak en sevdiği diyebilirim