merhaba. bebeğim bugün 10 günlük oldu. doğumdan beri malesef sütüm çok az geliyor,bebeğim sarılık geçirdi şimdi de idrar yolları enfeksiyonu sebebiyle hastanedeyiz. dolayısıyla ne kadar emzirsemde ruh halim sebebiyle sütüm artmadı henüz. burada mama takviyesi yapıyoruz bir yandan. ama çok acemi olduğum için ileriki günler için sormak istedim. mama takviyesi nasıl yapılmalı? önce memeyi emzirip sonra mi mama verilmeli ya da mama biberonla mi verilmedi? burada eds yöntemi kullanıyoruz ama bebeğim normal zamanda süt çok az geldiği için mememi almak istemiyor. buna nasıl çözüm bulabilirim başına gelen oldu mu yardımcı olursanız sevinirim