findiklibadem Akşam 10-11 gibi bi takıyorum bezi sabah 8-9a kadar hiç çiş yok.. bez tertemiz kontrol ediyorum ama yok yani. Emziriyorumda az az iki saatte bi kalkıyo azcık emip yatıyo .. aklıma kötüyü getirmek istemiyorum ama böbrekle alakalı mı sizce başına böyle bişey gelen var mı ? Doktora gitmeyi düşünüyorum zaten ama belki fikri de olan vardır
pogacayanakk findiklibadem sütünüz yetersiz geliyordur muhtemelen birde mama verip öyle bakın bezlerine
Selin1234 findiklibadem büyük ihtimalle sütünü yeterli değildir mama takviyesi ile birde deneyin eğer yine aynı problem varsa doktora götürün
Berfin4720 Bence bi doktora götürün eşimin yeğeni öyleydi böbrek sorunu çıktı sizi korkutmak istemiyorum tabi her bebek farklıdır ama götürseniz doktor daha sağlıklı bilgi verir
findiklibadem Berfin4720 Allah korusun aklıma gelen başıma gelmesin, su azlığı olan bebekti zaten bizimki.. yani anne karnında da idrar çok yapmıyodu bunun sıkıntısını çektik, ama böbrekleri çalışıyo demişti dr , inşallah bişey yoktur :(
findiklibadem pogacayanakk zaten mama da veriyorum sütüm az diye hatta 11de yatırmadan mama veriyorum ama sabah altını açtıgımda yapıyor gece boyu hiç yok :(
Berfin4720 findiklibadem inşaallah yoktur kendinizi korkutmayın ama pazartesi bence götürün içiniz rahat etsin en azından burda size kim ne dese de yardımcı olamaz doktor kadar
Deletedmom_62 findiklibadem gece doymuyor bence. Azıcık emiyormus zaten bence doymadıgi için çişini yapmıyor. Böbrek sorunu olsa gündüz de yapmazdı
simaymomm findiklibadem yapması lazım iki aylık. Pazar günü bugun ama yine bir mesaj atın doktorunuza. Çok geçmiş olsun. Gece doymuyor da olabilir. Küçük çünkü doymadigi için yapmıyordur.
Melekbas findiklibadem uyandiginda yapiyor mu? Benim oglum bir aylikken yapmamaya basladi 8 aylik hala ayni uyurken biz nasil yapmiyorsak bazi bebeklerde yapmiyor demisti doktorumuz bize ben cok usteleyince icim rahat etsin diye bir suru test yaptirdi ama hic birsey cikmadi. Ama benim oglum uyaninca yapiyor bazen o kadar cok yapiyor ki tasiyor
findiklibadem Melekbas uyandıgında yapıyor evet sanki tuvalet eğitimli gibi yani tövbestagfurullah.. ama gece boyu yapmıyor uykulu rüya öğünü ile geçiyo gecemiz ondan mı acaba diyorum
MasaLiyam Benim kızım da öyle yapmıyor sabaha kadar uyanmıyorda uykulu emziriyorum uyanınca yapıyor gün için de de yapıyor sadece gece uyuyunca yapmıyor 2 ay 26 günlük. Ve uyumadan önce mama veriyorum
MasaLiyam findiklibadem doktor yok olan da çok uzak özel doktor da yok lütfen öğrenirseniz siz bana söyleyin
Melekbas findiklibadem bizimde oyle aciktiginda uyanmiyor agliyor mama iciyor bu arada uyurken icip yatagina geri koyuyorum. Iciniz rahat etmiyorsa yine doktora sorun ama bir sorun oldugunu sanmiyorum☺️