Arkadaşlar selam. Benim bebeğim 11 ay 10 günlük. Son zamanlarda geceleri uyutamıyorum. Normalde emip uyuyan bir bebekti yani 2-3 saatte bir kalksa da emer uyudu uyanık kalmazdı ya da uyutmaya çalıştıkça ben bu kadar direnmezdi ama artık geceler çile olmaya başladı uyutamıyorum adeta🤦🏻♀️ Sizce sebebi ne olabilir, diş mi geliyor acaba?