Merhaba, Kıbrıs’ta yaşıyorum, annemler sağolsun bana doğum sonrası bakmak için geldiler ama geldikleri gün hasta oldular ( grip )
2 hafta sonra doğu yaptım o ana kadar bişeyim yoktı annem de zaten maske ile dolandı evde hep, ama doğumdan bir gün sonra bende grip oldum. Bebekle hep maskeli ilgilendim ama 3 gün sonra sarılık geçirip hastanede bir gece yattıktan sonra ertesi gün hapşırıklar ve burun tıkanıklığı onda da başladı. Doktor serum fizyolojikle burnunu açacaksınız, ciğerleri iyi, şu an için başka bişey yapmayın dedi ama cuma dan beri öksürük de var, 10 günlük bebek çok fena öksürüyor. Burada hastane şartları doktor vs hep kısıtlı
Var mı bana bi öneriniz, buraları biliyorsanız doktor tavsiyesi ya da bebek için yapılabilecek bir şey 😔😔