Melisyldz eğer diş çıkartma dönemindeyse çişinin pH değeri değişir ve bu durumda idrar daha asitli okur benim kızımda pişik oldu sanki oraya kaynak su dökülüpte yakmış gibi kabuk bağladı 1 hafta sudocrem desitin zeytinyağı sürdüm her seferinde ıslak mendille değil poposunu falan hep yıkadım en sonunda doktora götürdüm doktor bunları söyledi ve her bebekte bu dönemde olabilir dedi travogen verdi sabah akşam sür dedi ve hamazinc verdi her değiştirmen de sür dedi poposunu sürekli yıka bezi dolsun dolmasın ıslaklık olduğunda hemen yıka bekleme dedi bezsiz bile uyuttum uyanıkken bezsiz dolaştırdım ve sonucunda 2 günde geçti yavrum oturamıyor du bile bunu deneyin eminim iyi gelecektir bebeğiniz ve size sağlıklı günler 🙏🏻