Ben bir kaç tane güzellik merkezinden bilgi aldım kullandıkları kremi bilmiyorum ama çatlaklar üzerine yara yapıp o kremi sürüyorlar genel olarak henüz denemedim ama derma roller la çatlakların üzerinden geçip el yapımı kantaron yağı sürmeyi düşünüyorum fikir olsun diye yazdım benim de belden aşağım olduğu gibi çatlak ve çok kötü duruyor 🥺