merhaba kızlar bebeğim 2 aylik emziriyorum süt sağıyorum çok fazla yiyorum ama kilo kaybediyorum. görenler ne kadar zayıflamıssın diyor. ailem sürekli sen yemek yemiyorsun diye baskı yapıyor. halbuki cok yiyorum özellikle zayıflamayayım diye yatmadan makarna cikolata ekmek gibi seyler yiyorum. yakında ise basliycam ve daha cok zayiflamaktan korkuyorum. ne yapabilirim benimle ayni durumda olan var mı?