Kızlar bebeğim 4 ay 2 günlük dün o kadar kötüydü ki saatlerce uyutmaya çalış abartmıyorum saatlerce. Besiğe asla yatmiyo yatınca çığlık çığlığa agliyo , mama yemiyor, hiçbir şekilde durmuyor . Zor zahmet saatler sonra battaniyede sallayıp uyuttuk onda da devamlı ağlayarak uyaniyo. Bu nasıl birsey böyle ya aynı zamanda dişleri çok kaşındıgi için çok sinirli. Doktor antibiyotik vermisti başka birseu için, onu kullanmaya başladım bir de dün kan damlasına başladık ve d vitamini de kullanıyoruz hepsini farklı saatlerce verdim . Eşim atak olduguna inanmiyo verdiğin ilaçlar ağır geldi kan damlasıyla antibiyotiği bırak diyo