Gece 1 den sabah 5e kadar emzirdim huysuzluğu devam edince yıkadım banyoda sakinleşti biraz üşüyünce giydirdim ama yine başladı bu sefer gazını çıkardım kakasını çişini yaptı hiç bir problem yok şuan ama ağlaması asla kesilmiyor ağlamaktan bazen nefes bile alamıyor bu sabah aşı olduk onun huysuzluğu mu göbek fıtığımız var o mu ağrı yapıyor ne oluyor bilmiyorum ama uyumuyor da nolur bilgisi olan biri yardım etsin imdat vaziyetteyim bebek ağlıyor ben ağlıyorum eşim de baya bi uğraştı 25 saattir uykusuz kalınca dayanamadı adam bebeğimin nesi var nasıl sakinleştirebilirim ? 1 ay 2 günlüğüz bu arada geçirdiğimiz en kötü gün bugün yemin edebilirim 🥺