Ezelsara kızım ilk andan beri tanıyordu beni öyle hissediyordum.. özellikle de beni diğer insanlardan ayırabilmesi için doğduğu günden beri saç seklimi hiç değiştirmedim ta ki beni gerçekten görmeye başlayana kadar.. bir yazıda okumuştum çok etkisi olduğunun.çünkü bebekler doğduklarında net göremedikleri için bizi genel hatlarimizla ayırırlar,kafamin üstünde kocaman bir topuz yapardım,ben olduğumu hemen anlardı yaklaşınca yanına.hatta çok gülerdi ona küçücük haliyle .. 😌❣️