Zeynepmirayy bir bilgim yok çok geçmiş olsun. Fakat hamileyken detaylı ultrason yaptırmadınız mı acaba? Çünkü benim ultrasonumda doktorum tamamen o alanı çekip işaretlemiş. Hatta korkup kendi doktoruma neden böyle birşey var hocam dediğim de o alan oluştuğu için özelikle çekmiş dedi. Yani detaylıda gözükmesi gerekir aslında. Doğumdan sonra mı farkedildi acaba? Birde eski postlarınızı okudum, doğum hatası ile olunabilecek birşey mi acaba. Bunu hiç araştırıp sordunuz mu. Benim bildiğim anne karnında gelişirken oluşmayan birşey. Çok derin konular aslında çok ama çok geçmiş olsun rabbim miniğinize şifa versin 🤲🏻🌸