Anneler merhaba. Tecrübelilerinizin fikrine ihtiyacım var. Kızım 8 günlük. Gün içerisinde ve geceleri 2 saati geçirmeden emzirmeye çalışıyorum. Gündüz hiçbir sorun yok. Ancak geceleri uyandırmak zor oluyor. Hadi uyandırdım, altını değiştirdim, emzirdim, gazını aldım derken uykusu açılıyor. Uyutmaya çalışırken bir sonraki emzirme vakti geliyor ve gecelerimiz hep bu döngüde geçiyor. Yani alayım emzirmeyim gaZını çıkarıp uyutayım yapamıyorum. Artık gece emmesini kesmeyi bile düşünüyorum. Çünkü böyle de hırçın, huysuz olacak diye korkuyorum. Ne yapacağımı şaşırdım.