Musabnannesi miraycoban ben 6.aya girince geçiliyor diye 2 numara mama aldım hemde eşim işsizdi 😬 ay ya 🤦🏻♀️ Bilemedim
Musabnannesi Deletedmom_62 kusura bakmayın ben anlamadım cidden 🙈 2 numaraya 20 gun sonra mı gelmeliyim yoksa 7.aya girerken mi
Deletedmom_62 Musabnannesi benim bildigim bu sekilde benim de ilk bebeğim. Mama kullanıyorum 6 ayı doldurunca gecicem😊
Musabnannesi Deletedmom_62 o zaman 20 gun sonra geçmem lazım bende öyle bildiğim için aldım. 🙈 yanlış bir bilgiyse uyaran olur inşallah 🙈
pogacayanakk Ben bu konuyu merak ettiğim için doktorumuza sordum, 6. Aya girdiğinde ya da bir iki gün kaldığında da geçebilirsin demişti. Ben 5 ay 27 günlükken geçtim