Yesimgulcakir Probiyotik damla ve kışın öneriliyor 2 yaşından itibaren , üzerinde öyle yazıyor ama belki bazılarınızn doktoru daha erken kullandırmıştır
Deletedmom277 Yesimgulcakir dogumdan itibaren kulanılmasında sakınca yok. Dr ali fuat serpen instagram hesabından paylaşmıştı bu markanın probiyotiğini öyle yazıyordu
Mucizem_0809 Yesimgulcakir ben 4 aylıkken ishal olduğunda kullanmıştım doktor tavsiyesiyle hiçde bir sorun olmadı ☺️
Yesimgulcakir Deletedmom277 Mucizem_0809 Arenbebek arkadaşlar çok sağolun cevaplarınız için 😊 günde kaç kere kullandınız13 aylık oğlum 😊
Arenbebek Ben ozellikle hasta olcagini hissettigimde veriyorum kesinlikle bagisiklik sistemini guclendiriyor arada daveriyorum
Deletedmom277 Yesimgulcakir ben başka markanın kullanıyorum. Probiyotik günde 1 kez veriliyor . O ürünü kullanmadığım için kaç damla veriliyor bilmiyorum ama eczacı söyler size
Arenbebek Gribede iyi gelir bagisiklik sistemi soz konusu cunku 5 aylikken vermeye basladim surekli degilde gerek oldugunda