Hadianne Kızlar bebeğim 4 ay 21 günlük demir ilacı kullanmaya başladığımızdan beri kakasının rengi yemyeşil kına gibi aynı normal mi
TheLittlePrincesmom Hadianne süt alerjisi var mesela bizde. Benim tükettiğim süt ürünlerine bebeğimin alerjisi var
Hadianne TheLittlePrincesmom ilk doğduğu zaman test yaptirmistik alerjisi var mı diye sıkıntı çıkmamıştı ama 🙄
Hadianne Minigimm1 bebeğim 25 günlükken yeşil kaka yapıyor diye gaita testi vermiştim temiz çıkmıştı sonradan olabilir mi ki
Minigimm1 Hadianne sonradan olabilir mi bilemiyorum canim yanlış yönlendirmeyim ama normal diye biliyorum anne sütünden kaynaklı olabilir dediğim gibi demir takviyesinden sonra fazlalaştıysa büyük ihtimalle ondan dolayı oluyordur
Babygirlsmom Bebeğim 4 aylık, mama reddinden dolayı bayaa mama değiştirdik. Bebeğimde sadece aptamil mamalarda oluyor kına rengi mama. Sanırım demir içeriği yoğunmuş. Sizde de mama kaynaklı olabilir.
Hadianne Minigimm1 demirden sonra oldu oncesinde hep sarı renkli oluyordu inşallah bı sorun yoktur teşekkür ederim 😊
Nurakseki Bizimde demir ilacın dan sonra aynı kına rengine döndü kaka rengi. Alerjisi yoksa korkma canım. Doktorumuz normal olduğunu söyledi..
TheLittlePrincesmom Hadianne hayır doktor sırtına bir şeyler sürdü ve süt alerjisi olduğunu söyledi. Bayağı bir şeyler sürdü bazı yerler kızardı bazı yerlerde bir tepkime olmadı meğer süt alerjisiymiş o kızarıklıklar