merhaba hanimlar bugün öyle bir gündü ki anlatamam kızım sürekli hasta sürekli öksürüyor du ve biz hemen hemen hergun hastane ve sağlık ocağı na gidyorduk bugünde ateşi çıktı gttik devlet. Hastanesi’ne gerecktn hiç ilgilenmiyorlar devlet hastanesi de bir sürü ilaç yazdı gönderdi bizi snra eve gldik kızımı titretme ttu byle 😢aldığım gbi hemen arabaya kostüm özele götürdüm ccouk ateşten artık titretme tutumus anlatırken bile çok kötü oluyorum snra ateşini filan düşürdüler kan tahlili aldılar beyaz kanında enfeksiyon çıktı 😢nasıl bı yol izlenmeliyim bu durumda veya DHA önce başına gelwn var mı luften bı akıl verinn doktorun yazdığı ilaçları aldım hepsini ne gbi bı bisy olur cocugumda doktor ateşi yükselebilir dedi o yüzden başında bekliyorum 😢