Pltoztrk Oğlum 6 aylık grip oldu ns geçirebilirim sık sık fizyolojik serumla yıkıyorum aspiratör le de cekıyorum ama burnu hala tıkalı fıkır verirmisiniz kızlar siz ns geçiriyorsunuz
Durudefneannesi Geçmiş olsun 😔Benim kızım da öyle 6 aylık çocuk nefes alamıyordu acilde burnunu yıkadılar antibiyotik verdiler doktor nane icirebilirsin dedi kaç gündür sabahlara kadar uyumuyor ağlıyor 😔