Kafayı yicem çok az kaldı gerçekten çok yoruldum kimse yardım etmiyor 5 ay 5 günlük oldu öğlen saat 2den beri uyanık hiç bir şekilde uyumuyor mız mız memelerimi hep ısırdı resmen yarıldı o kadar kanadı ki zor durdurdum emzirirken de çok fena acıyor ne yapacağımı şaşırdım ya 🥺🥺😩😩😩