12 aylık bebeim var ek gıda olarak ne vermeliyim mama dan yavaş yavaş kesmeyi düşünüyorum ama sabah kahvaltıları başta olmak üzere tavsiyelerinizi bekliyorum arkadaşlar bu arada yumurta yemeyi sevmiyor çorbanın içine ekmek doğruyorum ama böyle devam etsin istemiyorum peynir falanda az yiyo acaba doyuyo mu