Bebeğim 8 ayına girdi ilk dişini patlattı çok huysuz olmasına tahammül edip başa çıkabiliyorum ama 2 gündür meme reddi yaşıyorum çok üzülüyorum etmediği için sahip kaşık ile ısırıyorum duzlir mi ısrarla vermeyi deniyorum vi kere çekiyor ağlayarak geri bırakıyor neler yaptınız bu dönemde nasıl tekrar emme alışkanlığı kazandirabilirim bırakacak diye korkuyorum aynı durumu yaşayan varsa lütfen bilgilerini yazabilir mi