mavigiller gözlemlediğim kadarıyla oyun sevinç anı ve memeye gelince ama memeye her geldiğinde değil çok acıktığında falan video çektim doktora gideceğim ama sabit doktorumuz yok iyi bir doktor arıyorım basına geln varsa diye sormak istedim
Selveraytkn video çektim iyi bir doktor bulup gideceğim ama içim içimi de yiyor o yüzden danışmak istedim buradaki herkese