Arkadaşlar merhaba. Kızım 3 yaşında henüz konuşmuyor bi çok kes konuşma terapistine gittik herşeyi hareketleri veya kelimeleri ile anlattığı için konuşma ihtiyacı duymuyor denildi. Şuan da oyunlarla devam ediyoruz terapiste ancak kafama takılan bir durum var kızım heyecanlanınca genelde heyecanlı bir çocuk bu arada, kollarını sallayıp ağzını açıyor bu inanılmaz yıprattı artık beni böyle bir durum yaşayan varmı nasıl davranmalıyım bilmiyorum konuşma terapisti konuşamadığı için yapıyor normal diyor ama artık benim sinirlerim bozuluyor kendime hakim olamayıp kızıyorum. Fikir veya önerileriniz varsa dinlemek isterim. Teşekkürler.