Seda42harun benim bebeğim de 15 günlükken bi başladı 3 aylık olana kadar ağladı gaz sancısı yüzünden başlarda bende anlamadım ama doktora gidince durum ortaya çıktı. Gaz damlası olarak 2 tane kullandım ilki probiyotikti hiç etki etmedi. 2. Olarak bio gaia kullandım 3 şişe bitirdik be şükürler olsun gaz sancısı sona erdi. Yine ağlayan bi bebek ama emn azından eskisi gibi değil zaten alışıyosun zamanla. İnşallah senin bebeğinde hemen atlatir bu durumu sadece sabir ve zaman. Allah yardımcın olsun