Balyanaakannesiii Bebeğim henüz 11 ay 20 günlük emziriyorum hamile olduğumu yeni öğrendim bebeğim bi kaç gündür emdikten sonra kusuyor sütün tadından dolayı mı bilmiyorum yaşayan anneler oldu mu memeye asırı düskün bebek emmeden asla durmaz napıcam bilmiyorum 🤦🏼♀️
sedaelif Balyanaakannesiii bende bebeğim o aylardayken hamile kaldım. Kızımı hamileliğimin 4.ayına kadar emzirdim kusma falan olmadı ama kilo kaybı oldu. Sütüm azaldı ve zamanla rengi kıvamı değişti. 4 ayda artık çok koyu ve sarı bir süt oldu. Doktor 4 aydan sonra tadı değişir kendisi bırakır dedi ama bırakmadı. Ben kendim bıraktırdım.
Sssedaaa Balyanaakannesiii bnde oğlumu emzirirken hamile kaldım 21 aylık olmuştu zaten biraktircaktim baya azaltmıştım günde 2-3 kere emiyordu kusması falan hiç olmadı ama çok kolay bıraktı bnde acaba tadı değişti de ondan mı diye düşündüm baya düşkündu çünkü.
Balyanaakannesiii Be0477 6 7 ay görmedim sonrasında görmeye başlamıştım ama düzensizdi yani bir ay oluyosam diğer ay cok cok gec oluyodu o yüzden hic aklıma hamile kalıcağım gelmedi dikkat ettik o kadar da rüyamda test gördüm pozitifti ihtimal vermedim kaset test aldım normal olan ve direk cift cizgi hayatımın sokunu yasadım daha bebeğim kücük napıcam vs diye
Balyanaakannesiii sedaelif kolay bıraktırabildiniz mi ben cok üzülüyorum hakkını yemis hissediyorum memeye cok cok asırı düskün birde yemek bile yemez memeye güvendiği icin yeni yeni yemeye başladı
Kbrasngltgs Balyanaakannesiii Balyanaakannesiii bildiğim kadarıyla onu da emzirebilirsin kesmenize gerek yok doktorlar emzirmeyi oneriyor
sedaelif Balyanaakannesiii canım 15 aylıkken bıraktım ben. Direk bıraktırdım hiç vermedim ben. Dediğim gibi sütüm azdı ve sürekli emmek istiyordu. Yöntem olarak mememe kırmızı oje sürdüm yara bantı taktım. Görünce korktu direk istemedi . Açıkcası korkması beni çok üzdü başka yöntemle bıraktırsaymışım dedim korkunca. Bırakınca çok güzel yemek yedi verdiği kiloları da geri aldı. Memeden dolayı yemez miş onu anladım
Balyanaakannesiii Sssedaaa ya iki gündür kusunca acaba sütten dolayı mı dedim benimkiside meme bağımlısı bıraktırmak cok zor olucak
Balyanaakannesiii Kbrasngltgs emzirmeye devam edicem canım ama oğlum kusunca korktum sütün tadı mı gariplestide kusuyor diye ilerleyen dönemde yesin diye bıraktırmak istiyorum cünkü emdiği icin ek gıda istemiyor zar zor yiyo
Balyanaakannesiii sedaelif bende korkarak bıraksın istemiyorum bakalım azaltarak bıraktırırım heralde ilerleyen dönemde doktorumuz ne derse o sekilde ilerliycem zaten doğana kadar 20 aya yaklasmıs oluyo bırakır heralde🤣
Yagmur1c Balyanaakannesiii büyük oğlum 15 aylıkken hamile olduğumu öğrendim 20 aya kadar devam edebilirsin demişti 19 ayda bıraktım emzirmeyi sütün tadını etkileyeceğini sanmıyorum olsa söylerdi sanırım