Feyzanbebek1 Kızlar merhaba bebeğim 4 aylık. Sanırım benden hastalık geçti öksürüyor gözleri yaşarıyor ateşi de 37. 4, 37.6 oluyor Huzursuz biraz evde ne yapabilirim öksürük için
Kikiriki Feyzanbebek1 hiç bişi yapamazsınız çok küçük evde yapılacaklar için bekletmeden hemen doktora götürün
Ecee_0661 Feyzanbebek1 Bizdede sukur ates yok ama oksuruk ve ishallik var bebegim 5 aylik devlete gittik acile hic ilgilenmediler pazartesi ozele goturecegim doktorumuza insallah o zamanda kadar iyi olur eger olmazsa ozelin aciline goturecegim malaeesef cok zor ya keske onlar hic hasta olmasalarda biz olsm onlarin yerine.
Nrgngr Feyzanbebek1 3 aylık kızımda öksürük ve griple mücadele ediyoruz özelin aciline gittik ciğerlerini dinledi ciğerler inmemiş çok şükür ilaç vermediler kendi atlatır dedi ama aşırı öksürüyor ya sabah akşam yağliyorum burnunu temizliyoruz sürekli başka da elimden Bi şey gelmiyor Bi şey yapamamak çok zor
Senahsen Cok geçmiş olsun benimde bebegim 4 aylik öksürüyor şuan için sadece bol bol emziryorum benden bulaştı ateş takibi yap mutlaka burnu açık olsun yüksek yatir ince bir yastıkla hastayken nefes alması zor olmasın ateşe dikkat edin ince kıyafetler giydirin
Feyzanbebek1 Senahsen çok teşekkür ederim Sizede geçmiş olsun. Malesef bizde emme işi çok kalmadı günde 2 yada 3 kez geri kalan mama 😟
Neva_annesi1 Feyzanbebek1 Bizde o aylarda rahatsız olduğu gibi giderek arttı ve 3 günlük antibiyotik tedavisi verdi şükür geçti 🫤Evde denemediğimiz şey kalmadı bu arada 🫤
Feyzanbebek1 Ecee_0661 çok geçmiş olsun malesef devlet hastaneleri de çok dolu kimse doğru düzgün ilgilenmiyor umarım hastaneye gitmeye gerek kalmadan toparlanır feci halde salgın var ortada herkes büyük küçük hasta rabbim şifa versin cümlemize inşallah 🙏
Feyzanbebek1 Neva_annesi1 çok şükür 🙏 bizim doktor biraz ilaç sevmiyor hem çok küçük diyor hem de antibiyotik falan hemen tanıştırmayalım kendi bağışıklık sistemi ile çözmeye çalışsın zorda kalırsak veririz diyor
Ecee_0661 Neva_annesi1 Ya bisi sorabilirmiyim bizede amtiboyotik ve bir ilac daha verdi daha bir gundur kullaniyoruz atesimiz yoktu bugun biraz ates cikti oksurukde hafif artti sizce normalmi?
Ecee_0661 Feyzanbebek1 Aminn insallah şükür gittik doktora atesine baktilar atesi yoktu bogazina baktilar bogazinada birsey yoktu ishallik icin ilac verdiler o gecti bile oksurugumuz icinde antibiyotik ve bir ilac daha verdii daha bie gundur kullaniyoruz oksurugumuz biraz artti ama gece artti birde hafif atesimiz var sizce normalmi siz ne durumdasiniz?
Feyzanbebek1 Ecee_0661 valla ben ilaç olarak sadece gece yaptırırken parol veriyorum ki uyurken ateşi çıkarsa haberim olmaz diye ama öksürük hâlâ devam ediyor kendi kendine geçmesi için sanırım 1 haftayı bulacak ama sizin ki belki iyileşme sürecini hızlandırdığı için öksürük başlamış olabilir siz yine de eğer imkanınız varsa doktoru arayıp sorun kesin ve doğru bilgi olsun
Feyzanbebek1 Ecee_0661 birde burnu tıkalı olunca da ateş yapabiliyormuş nefes alamadığı için eğer burun aspiratör ü varsa burnunu temizleyin yatak odanızda kalorifer e su yakabilirsiniz odayı nemlendşrsin ya da buhar makğnanız varsa onu kullanın. Ben kaloriferlerin içine alüminyum kap ile su koyuyorum odayı nemlendirmesi için
Feyzanbebek1 Nrgngr evet çaresiz gibi beklemek daha zor oluyor hemen ilaca başvurmamak onların bağışıklık sistemi için iyi aslında. Mama içiyorsa Bi tık sıcak verin mamayı boğazını yumuşatır belki ya da su içiriyorsanız suyu da biraz sıcak içirin
Ecee_0661 Feyzanbebek1 Evet evet fizyolojik serumumuz var burnunu surekli temiz tutmaya calisiyorum bakalim insallah cabucak atlatirlar yaa evet kaleferli evimiz tam olarak nasi koyuyorsunuz suyu onu bir kac kisidende duymustumda tam detayli duymadim
Feyzanbebek1 Ecee_0661 youtube a kalorifer peteğine su koymak yazarsanız orada çıkıyor.. Üst kısmını açıp içine alüminyum kabı koyup kapağı kapatın içine çaydanlıkta su koyun 2 günde bitiyor benim koyduğum su. Rabbim hepimizin yavrusuna şifa versin onlar hasta olunca çok üzülüyorum
Ecee_0661 Feyzanbebek1 Tesskkir ederim oyle yapacaktim ama kalerifler suluklari oluyormus esim ondsn almis simdi bende onu yapacağım evet ya Rabbim şifalar versiin keske hic hasta olmasalar. 🤲🏼🥰
Feyzanbebek1 Ecee_0661 ben onlardan takmak istemedim evime küçük çocuğu olan misafirim çok geliyor 🙈 çocukların elinden kurtaramam 😊 o yüzden görünmeyen bir şey olmalı bana 🙈 yine çok şükür bin şükür halimize dermansız hastalık vermesin rabbim