Bizde yeni 8 aylık olduk dış çıkardık meme reddi yaşadınız mi hanm lar şuan meme reddi yaşıyorum ve oturup ağlıyorum 3 .günümüz meme almıyor bir kere çekip ağlayarak bırakıyor meme reddi yaşayıp tekrar ileri ki aylarda emmeye devam ettiği bebekleriniz peki bu dönem atağı ile mi alakalı mi hiç meme reddi yaşamadım 2. Bebeğim çok üzülüyorum etmiyor diye biberonla hiç vermedim onu da denedim onuda almıyor