18 aylik kızımın geniz akıntısı var. Diş ve asi bir araya geldi malesef. Ateşini kontrol altına aldım ama geniz akıntısı devam ediyo. Tıkanıyo öksürüyo bu yüzden ememiyo uyuyamiyo da. Şurup da icmiyo inanılmaz bi çocuk hayretler içerisindeyim şurup adı ağzımdan çıkınca ağlamaya başlıyo. Doktor peditus zaditen vermiş hangisi geniz akintisina iyi gelir acaba? Kullanan veya geçiren olduysa fikirlerinize çok ihtiyacım var. Teşekkür ederim 🌺