Emos1 bn hep iki öğün besleniyordum zaten sabah yumurta peynir zeytin klasik kahvaltı bir-iki dilim ekmek ara öğünlerde meyve yiyorum genelde paketli gıdalar felan hepsini çıkardım hayatımdan akşam sebze yemeği ağırlıklı bazen tavuk sote tarzında besleniyorum bol su tabi tatlı isteğimi bastırmak için de fıstık ezmesi ve bitter çikolata yiyorum aşırıya kaçmadan 102 yle başladım şuan 89 olucak galiba diyetisyen de çok önemli tabi güzel ve sürekli farklı şeyler veriyor bana bazen tost oluyor kahvaltı da bazen menemen bazen de klasik kahvaltı ekmek yemeye de devam et bir iki dilim tam buğday dedi