Asyece Merhaba kızım 13 aylık 6 aylıktı ufacık bişey vardı saçlı deride 4 ayrı doktora götürdüm hepsi farklı bişey söyledi pazartesi günü profa randevu aldım oraya gidicez bu ufacıktı büyüdü bugün kanadığını gördüm bilen başına gelen varmı
seninbenimlederdinne_ Asyece Kanama sevebi belki çocuğunuzun dikkatini çekmiştir oynamıştır kaşımıştır ve kanatmıştır. Çok geçmiş olsun doktorlar ne dediler peki bu bünyesel yatkınlıktan da olabilir.
DarkSwan Asyece Benim annem ve teyzemde yıllardır var. Çok şükür kötü bir şey olmadı. Ama sizin bebeğiniz küçük, eğer alınabilirse aldırın. Büyüdüğü zaman üzülebilir.
Arsm- Asyece bende vardi aynisii lazerle aldi dermatolog, ama bebege nasil bi islem yapilir bilemiyorum, bi dermatologla gorusseniz daha iyi olur. 🙂
Melikeeerabia Asyece bende de var aynısından saçımın icinde senelerdir sonradan çıktı evet ama bayadjr var bende beni rahatsız etmiyor diye hiç gozukmedim doktora
Mayisannesi34 Asyece bununla ilgili benson diye bitkisel bir ürün görmüştüm bugün bi bakın isterseniz 😊
Kbr_alp Ben infaz koruma memuruyum bu un aynısından mahkum çocuğunda vardı cildiyeye götürdük karışım krem yazdı hafif ovalayarak bunu süreceksiniz demişti sende cildiyeye götür o gerekeni yapar
Asyece Kbr_alp 4 tane ayrı dermatolog gördü hepsi farklı şeyler söyledi malesef pazartesi tekrar gidicez kanaması beni tedirgin etti teşekkür ederim
Asyece Arsm- artık doktorlara olan güvenimi kaybettim sanırım 4 tane doktor hepsi ayrı şeyler söyledi
DarkSwan Asyece Kötü olacağını zannetmiyorum içiniz ferah olsun. Dediğim gibi annem ve teyzemde var hatta küçükken anneme hep sorardım acıyor mu diye.😀
Melikeeerabia Asyece yok canım yani hiç denk gelmedim belki kanadı kurudu goremedigim için ne desem yanlis olur