Oğlum 6 buçuk aylık. Diş çıkarma dönemi normal diyorum ama günde kaç önlük kaç kıyafet değiştiriyoruz belli değil. Bu kadar sırılsıklam olması normal mi bilemiyorum. Bu kadar ağız suyu akan başka bir bebek görmedim ben. Sanki bir çeşmee. 🤦🏼♀️bu şekilde olan ve doktora falan soran oldu mu?Yurt dışındayım kontrolümüze daha var. Aşırı yoğunluk var bu sebeple gidip bilgi alamadım. Yardımcı olursanız sevinirim. 😊