Olmazbebek Kızlar hangi marka karadut özü kullanıyorsunuz bebeğinize memnun kaldınız mı iştah için kullanmak istiyorum bende bebeğim hiç birşey yemiyor sejix aylık
Asel_aygn Olmazbebek weefood kullanıyorum 6 aydan beri çok memnunum iştah için illa bişi diyemem her çocuğa da yaramaz zaten ama organik bı marka kahvtinin yanında sulandırıp içecek olarak veriyorum kızım seviyor
merhabacanim Olmazbebek köyceğizin karadutunu kullanıyorum bayadır çok seviyor çocuklar içeriğide temiz 2.si 1 tl oluyor arada trendyolda alıcaksanız takip edin kampanyayı