Esilaaa01 Geceleri. Baslıyor yataga koyuyorum emziriryorm uyanıyo ve sürekkş ağlıyor gözlerimden uyku akıyor uyumuyor, kendinindr uykusu var uyuyamıyor kolik mii
Vrlmr Esilaaa01 muhtemelen kolik gazını çıkaramadığı için ağlıyo olabilir rahatlayacağı müzikler dinletebilirsiniz nefesinizi hissedecek şekilde göğüsünüzde sakinleştirebilirsiniz eğer banyo yapmaktan hoşlandığını düşünüyorsanız banyo yaptırabilirsiniz bir kaç gün bunları deneyin hangisi ilgisini çekiyorsa rutine ekleyin
qizemm Esilaaa01 benimki de 1 aylık oldu aynı bizi anlatmıssin geceleri uyumuyor ağlıyor gazını da çıkariyorum
busrasimay___ Esilaaa01 kolik olma ihtimali yüksek zaten kolik şikayetleri geceleri başlar. Kolik bebekler için titreşimli ana kucakları var almanızı tavsiye ederim inanılmaz işe yarıyor