Minik-13 bizim aslında anne sütü alıyor. Ama günde 1 kere çalıştığım için mama alıyor. Tam 9 aylık. Neden yazmak istedim buraya. Çünkü bir haftadır bizimki de biberon tutmuyor. Zamanında biberonla sağıp verip biberona alıştığı için meme reddi bile yaşamıştık. Biberona düşkündü. Ama artık almıyor. Bunun sebebi olarak 9. Ayda artık farklı tatlari ayırt edebiliyorlarmis. Mamanın tadını beğenmemiş olabilir. Biberon değişikligi gerekebilir. Biberonda su veya meyve suyu verenler daha çok bunu yaşayabilirmis. Bir sürü sebep var malesef bebekler degiskenlige çok duyarlilar. Bizde onlara ayak uydurmak zorundayız. O açığı sanırım bizde ek gıda ile tamamlayacağız.