Kaanipek_2122 bu aynı benim kızım :) 7 aylık oldu, hala damlalarını bile verirken kaos oluşuyor 😅 beni de gece emzik olarak kullanıyor bebeğim. Ek gıda da almıyor çok zor gerçekten inşallah sizin bebeğiniz zorluk çıkartmaz. Uykusuzluk, bir yere gidememe vs insanı bunaltabilir ama bugünler geçecek yeterki bebişler sağlıklı olsun diyerek avunmak lazım. Büyüdüklerinde bize bu kadar ihtiyaçları olmayacak zaten şimdi her anın tadını çıkartmak lazım… Emzirdiğim için şükrediyorum ☺️