Kaanipek_2122 ben de öyleydim. Sizin psikolojiniz daha önemli. Anne olmak bebeği uğruna harap olmak değil bebeğiyle birlikte sağlıklı güçlü olmak demek. 5 ay emzirdim 1 ayda süt sağmıştım 6 ayı tamamladım. Sonra sadece mama devam ettim ek gıdada basladı, Kızım suan 1 yaşınra kilo olarak 12 kg, boyu 78 cm sadece bir kez hasta oldu o da viral 6. Hastalıktı. O mutlu ben mutluyum. Bu kadar kutsallaştırmaya kendinizi üzmeye gerek yok