senbanabaksana şimdi duyar kasmış olacağım ama hayvanat bahçelerine gidip destek verdiğimiz sürece o hayvancıklar hapis kalmaya devam edecekler. Bu iklimin hayvanları bile değiller. Bizi götürüp Afrika’da bir yere kapatsalar nasıl yaşarız? Bence evladınıza yapılacak en güzel iyilik bütün canlıların eşit ve özgür yaşam hakkı olduğunu öğretmek. Sokakta kedi sevsin, beslesin, çamurda oynasın daha faydalı. 😍