Arkadaşlar merhaba,
Doktorumuz bugün rotavirusün ilk dozunu yaptı. Yan etkisi olmaz demişti fakat çok nadir kusan kızım aşıdan beri 5-6 kez kustu, inanılmaz bir gaz sancısı yaşıyoruz çocuk durmuyor resmen şuan, ve aşıdan sonra gün boyu baygın gibi inleyerek uyudu. Bu tarz şeyler yaşayan var mı arkadaşlar lütfen yardım