Berram cok zor durumda kalmadıkça antibiyotik kullanmayın. Doktorlar en ufak rahatsızlıkta hemen antibiyotik yaziyor cok gerekliyse tabii ki kullanilmali ama antibiyotik agri kesici gibi yazılıyor artik. Antibiyotik kisir dongusune giriyor bir süre sonra. İnstagramda hastalanmayancocuk sayfası var bağışıklık güçlendirme ile ilgili tavsiyeleri var. Kilosu da cok düşükse hatta degilse bile cocuk doktoru kesinlikle görsün. Zaten 9 ve 12. Ayda rutin kontrole çağırır tüm doktorlar.