Yorum yazan dua eden herkese çok teşekkür ederim 💖 genel olarak iyi gibiyim moral bozmamaya çalışıyorum ama ameliyat olabilirsiniz. Oğlumla hiç ayrı kalmamıştık, bu dönemde kalabiliriz. Şimdiye kadar ben baktım sadece ailelerden uzaktaydık. Ama bu sürece girince ailemin yanına geldik.. ev , ortam , kişiler değişti . Sürekli hastane giden bir anne var. Elimde olmadan bunları düşünüyorum. Onu en az şekilde etkilenmesi için ne yapabilirim bilmiyorum..