hepbahar123 ben genelde iki seferde yapıyorum. Sabahtan yemek yapıp akşama ısıtmayı hiç sevmem.
Sabah/öğlen ne yapacaksam hazırlığını yaparım. Mesela köfte yapacaksam hazırlarım, patates kızartacaksam soyar suya koyarım, tencere tavayı bile ocağa hazırlarım, soğanı soyarım gibi. Her şeyi tezgaha hazırlarım kahvaltı sonrası. Yemekten yarım saat önce de mutfağa girer şip şak yaparım, kullandığım her şeyi ya makineye atarım, yerine dolaba kaldırırım.