Arkadaşlarım devletin yaptıgı şuan maksimum zam %25 1000 tl olan kirayı 2000 yapamaz maks %25ini uygular günü gelince %25 zamlı halini yatırırsın beğenmiyosa mahkemeye başvurur. Kendim oturcam diyerek seni evden cıkartabilir. Ama 3 yıl kiraya veremez o evi. 10 yıldan önce kiracıyı ev sahibi çıkaramaz tabi aksi bir durum olmadıgı sürece kira ödememe vs