Merhaba kızlar bir şey sorcam size ?
Ehliyetimi 5 yıl önce aldım ve otomotik vites araba kullanabiliyorum rahatlıkla manuelide çata pat kullanıyorum çok iyi değilim ama.
Uzun zamandır otomotik kullanıyorduk.
Neyse eşim pikap almış 4*4 bugün gel direksiyona geç deyince yok ya falan dedim gururumdan ama korkuyordum 🥲
Neyse zorla bu beni direksiyona geçirdi ama ben asla pikap kullanamadım hep araba tekledi start stop özelliği olduğu için stop etti sizce yapabilir miyim ya 🥹🥲